موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

.: اجازه دهید دیگران در انتخاب خود آزادانه رفتار کنند ...

 یاد خدا آرامبخش قلبهاست . 

 

یاران من سلام ؛ 


اجازه می خواهم اجازه دهید دیگران آزاد باشند . آزاد در قبول یا رد شما ، در خواستن یا نخواستنتان ! 

 

عزیزان دل ، به دیگران اجازه دهید شما را دوست داشته باشند یا نداشته باشند اگر این جملات ناراحتتان می کند فقط برای لحظه ای فکر کنید دوست داشتن در آزادی مسیر است ، نه با زور و اجبار و باید ها و نباید ها . پس لطف کنید به همه اطرافیانتان این احساس آزادی را هدیه دهید ادامه مطلب  ... 

   

 آزاد از اینکه فکر شما را قبول یا رد کنند ، آزاد از اینکه به شدت عقایدتان را به چالش بکشانند . در این حالت آنهایی که شما را انتخاب و حمایت می کنند آنانی هستند که شما را به دلیل باور ها و هر آنچه که هستید قبول دارند نه به خاطر ترس ، اجبار یا خجالت !  

   

عزیزانم آنهایی که در کنار شما احساس آزادی می کنند بیشتر برایتان احترام و منزلت قایل هستند . انسان ها افرادی را حمایت می کنند که آزادی آنان را پذیرفته باشند . دوستان من دو آزادی خواه هرگز با هم نمی جنگند .  کنترل کردن دیگران فقط آن ها را از شما دور می کند و انرژی و وقتی را که صرف کنترل دیگران تلف می شود . به قول دیوید ویسکات : مگر می شود باد در ظرفی در بسته حفظ کنید .  

   

اگر قرار است که دیگری شما را دوست بدارد همین حالا هم شما را دوست می دارد . برای جلب محبت و علاقه او لازم نیست هیچ کار خاصی انجام دهید او شما را همین گونه که هستید و به خاطر آنچه امروز هستید دوست دارد .  

.: شاداب و قدرتمند باشید. 

   

 احمد حلت

سرمقاله مجله موفقیت ؛ شماره181

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد