موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

تلنگر ۱

این هم چند تلنگر کوچک فقط برای اینکه بعضی چیزها یادمان بماند .
- خنده و شادی : لحظه ای که گذشت دیگر صاحبش نیستید . چرا لحظه های ارزشمند را از دست بدهیم . بهتر است فقط به چیزهای خوب فکر کنیم . بالاخره همه در زندگیشان لحظه های خوب دارند این لحظه های خوب را مرتب مجسم کنید و بخندید .

- گریه : گریه خیلی جاها به آدم آرامش می دهد . بگذارید اشک ها جاری شوند ، تا دلتان سبک شود .

- شادی دیگران : این قضیه چقدر برایت مهم است ؟ تو از آن دسته آدم هایی هستی که با شادی دیگران می خندی یا غم و ناراحتی دیگران برایت یک جور سرگرمی است ؟؟ اگر جزو دسته اول هستی به این معنی است که هم خیلی قوی هستی و هم در وجودت چیزی به اسم عقده نیست !

- پول : پول باید از راه درستش به دست بیاید ، اما چیزی که همیشه باید یادت باشد این است که هیچ وقت در مقابلش وسوسه نشوی .

- تمسخر و تحقیر : تحقیر کردن مربوط به افرادی است که در مقابل آدم های بزرگ و افکار بزرگ کم می آورند ، و وقتی کم آوردند راهی برایشان نمی ماند جز تمسخر و تحقیر .

- صلاح و مصلحت خدا : می دانی اگر به مصلحت خدا ایمان داشته باشی چه می شود ؟ دیگر حوادث و اتفاقات بد رویت تاثیر نمی گذاری ، چون می دانی قرار است یک اتفاق خوب رخ دهد که صلاح توست .

- صبر : خیلی از مشکلات و ناراحتی ها با گذشت زمان خود به خود حل می شوند . صبر و شکیبایی با عث می شود گذشت زمان خیلی از مسائل را حل کند . یادتان باشد توجه خدا به آدم های صبور ، توجه خاصی است .

- سخن چینی : آدم های ضعیف و ترسو چون قدرت رویاروئی با دیگران را ندارند از حربه سخن چینی استفاده می کنند . این افراد ، قابل ترحم هستند و بدبختر از آنها کسانی هستند که به این سخن چینی ها گوش می دهند و باورشان می کنند .

- ازدواج : بعضی ها می گویند ازدواج سرنوشت است ، بعضی ها می گویند تقدیر ، برخی می گویند شانس است . اما در کنار همه اینها یک چیز خیلی خیلی مهمتر است و آن عقل و فهمی است که خدا به ما داده تا از آن استفاده کنیم و همه چیز را به گردن سرنوشت نیندازیم .

- وجدان : وجدان تنها محاکمه ای است که احتیاج به قاضی ندارد . وقتی می خواهی دست به کار اشتباهی بزنی ، یک لحظه پیش خودت مجسم کن که آیا دوست داشتی کسی این کار را با تو بکند ؟؟ اگر جواب منفی بود ، بدان وجدانت در عذاب است و دارد به تو می گوید این کار را نکنی .

 

سعید بورنجان شیرازی
مجله موفقیت شماره 181

 

یادمان باشد : آینده از آن کسانی است که به استقبالش می روند . " فردریش نیچه "

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگند جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:13

واقعا عالی بود من که خیلی از این نوشته ها خوشم اومد وخیلی زوم تاثیر گذاشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد