موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

سی نکته موفقیتی برای 30 روز آینده

 

 

ذهن ابزار قدرتمند موفقیت است . افکار روزمره می توانند عقاید ، روحیه و حتی میل شما به موفق شدن را تغییر دهند . برای 30 روز آینده بر تک تک نکات موفقیتی زیر تمرکز کرده و روز خود را با عقاید راسخ به خوش بیتی و موفقیت آغاز کنید . 


نکته موفقیتی 1 :  ویل اسمیت می گوید : " اگر همیشه آماده باشید دیگر مجبور نیستید آماده شوید . "

نکته موفقیتی ۲ : شما مسئول زندگی ، افکار و موفقیت خود هستید . 


نکته موفقیتی ۳ : عزت نفس به شما کمک می کند در زندگی موفق باشید نه اینکه فقط زنده بمانید . 


نکته موفقیتی ۴ : هیچ کدام از نظرات شما مهم تر از آن که خودتان مالک آن هستید نیستید . 


نکته موفقیتی ۵ : جوزف مورفی می گوید :" پول همیشه آزادانه در زندگی من جریان دارد و همیشه چیزی هم اضافه می آید . " 


نکته موفقیتی ۶ : اهداف بزرگ هم از قلب سرچشمه می گیرند هم از عقل انسان . 


نکته موفقیتی ۷ : ویلیام شکسپیر می گوید :" هیچ چیز خوب یا بد نیست مگر آنکه افکار ما آن را خوب یا بد کند . " 


نکته موفقیتی ۸ : انتظار موفقیت را بکشید تا موفق شوید ! این در عمل همان قانون جذب است ! 


نکته موفقیتی ۹ :  برای تغییر دادن محیط بیرونی باید از تغییر درون خودمان شروع کنیم . 


نکته موفقیتی 1۰ : هر روز با خوش بینی زندگی کنید ! 


نکته موفقیتی ۱1 : محققان می گویند 15 ثانیه خندیدن ، 2 روز به عمر شما می افزاید . 


نکته موفقیتی 1۲ : هیچ کدام از ما نمی توانیم دیروز خود را تغییر دهیم اما تمام چیزی که می توان آنرا تغییر داد فرداهای ما هستند . 


نکته موفقیتی 1۳ : کلماتی که شما به خودتان می گویید ، مهمترین چیزهایی هستند که می شنوید . 


نکته موفقیتی 1۴ : انتظار نداشته باشید دیگران مشکلات شما را حل کنند . 


نکته موفقیتی ۱۵ : تعهد ، فاکتور مهمی در دستیابی به هدف است . 


نکته موفقیتی ۱۶ : برای داشتن چیزی که هرگز آنرا نداشته اید ، باید کاری انجام دهید که هرگز انجام نداده اید . 


نکته موفقیتی ۱۷ : ثروت خود را کنترل کنید وگرنه او کنترل شما را بدست می گیرد ! 


نکته موفقیتی ۱۸ : تجسم کردن برای رسیدن به هدف شما انگیزه می دهد .  


نکته موفقیتی ۱۹ : تاگور می گوید : " به دنبال اهداف خود باشید ! شما نمی توانید تنها با زل زدن به آب اقیانوس عبور کنید . " 


نکته موفقیتی ۲۰ : دنیا متعلق به آدم های با شهامت است ! 


نکته موفقیتی ۲۱ : زمانی که تصمیمی می گیرید ، با اطمینان کامل آن را پیگری کنید . 


نکته موفقیتی ۲۲ : تعریف و تمجید در شنوایی فرد معجزه می کند .  


نکته موفقیتی ۲۳ : اکثر سرمایه گذاران موفق ، خود را آدم های سخت کوشی می دانند که این به معنای تلاش فراوان و هوشمندانه است . 


نکته موفقیتی ۲۴ : کیم کیوزاکی می گوید : " استقلال مالی به معنای این است که حق انتخاب بیشتری داشته باشید. " 


نکته موفقیتی ۲۵ : از گذشته به عنوان ابزاری برای تمرکز انرژی در زمان آینده استفاده کنید . 


نکته موفقیتی ۲۶ : انتخاب خوش بینی به معنای این است که تصمیم بگیرید در زندگی و آینده خود انسان فعالی باشید . 


نکته موفقیتی ۲۷ : شما آینه تمام نمای انتظارات خودتان هستید . 


نکته موفقیتی ۲۸ : موفقیت انتخاب شماست . 


نکته موفقیتی ۲۹ : انسان های موفق سئوالات هوشمندانه می پرسند و سپس با دقت به پاسخ ها گوش می کنند . 


نکته موفقیتی ۳۰ : یک هنرمند آمریکایی که بیش از 101 سال زندگی کرده می گوید :" من به زندگی خود به عنوان یک روز کاری خوب نگاه می کنم . کارها به پایان رسیده و من از همه چیز راضی هستم . "

 

 

سولماز فروتن
مجله موفقیت شماره 180

 

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:58 http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطف کن من رو با اسم
امروز نخستین روز اینده توست
لینک کن و بعد بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم

ایمان پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:00 http://vorodmamno.blogsky.com

سلام با فتخار لینکت کردم
به سایت من هم بیا اگه خواستی منو با نام ورودممنوع لینک کن وبگو کینکت کنم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:05

سلام دوست عزیز لینک شدین. موضوعات وبلاگتون در جهت ارتقا قدرت درونی انسان و بهره وری انسانی مفید است و ان شا ا....
بهترم میشه.

Robo DJ جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 http://www.nsnmusic.co.cc

salam linke dadam webloget ro

کریم شاهزاده جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 http://14.BLOGSKY.COM

سلام بر شما
از بابت لینک متشکرم من هم این وبلاگ رو لینک کردم
امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون پربار و سرشار از عطر حضور آن یار عیار باشه
خدا نگهدار

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 14:02

سلام
لینک وبلاگ شما در وبلاگ نیک تیک اضافه شد.
از اینکه به مثبت اندیشی در جامعه می پردازید خوشحالم.
نیک تیک به زودی در جامعه مجازی بسیار مشهور خواهد شد.

[ بدون نام ] جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 19:37 http://ali-karimi.blogsky.com/

دوست عزیز لینک شما اضافه شد.
موفق باشین.

سینا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:40

با درود بر تو آریایی
من هم تو رو لینک کردم

پایدار باشید
بای

احمد شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 17:34 http://www.aparteman.blogsky.com

دوست عزیز در وبلاگ متره برآورد لینک شدی .
موفق باشی

مرجان شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 20:20 http://dayy.blogsky.com

سلام (:
چه نکته های به دردبخوری ! من لینکت کردم ((:

مرسده خانم دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:43 http://yedokhtare.blogsky.com/

خشگل بودن..من آپ شدم!

نازنین وطن جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 21:10 http://nazaninvatan.blogsky.com

سلام . وبلاگ فوق العاده زیبایی دارید . نکات ذکر شده در آن کاملا کاربردی هستند من که لینکتان کردم . موفق باشید و به ما هم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد