موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

قانون تلافی

 

 

* از هر دستی که بدهید از همان دست پس می گیرید  


رالف والدو امرسون ، در یکی از مقالاتش تحت عنوان " تلافی " نوشته است هر شخص به همان شیوه ای که رفتار می کند پاداش یا جزا می بیند . قانون تلافی همان بیان دوباره قانون کاشت و برداشت است . بر اساس این قانون ، شما همواره به اندازه تلاش هایتان و سهمتان در انجام کارها پاداش می گیرید یا مجازات می شوید ، نه کمتر نه بیشتر....

* ارزش وجودی خود را بالا ببرید 


همچنین بر اساس این قانون در دراز مدت نمی توانید بیش از تلاشتان نتیجه بگیرید  ( خواه این نتیجه پاداش باشد خواه مجازات ) درآمد امروزتان ، تلافی همان کارهایی است که در گذشته انجام داده اید . اگر می خواهید پاداش بیشتری نصیبتان شود ، باید به ارزش کارهایی که بدان دست می زنید بیفزایید . 

 

 

* ذهن خود را از موفقیت انباشته سازید  


رویکرد ذهنی شما و نیز احساسات شادی و رضایت مندیتان حاصل همان چیزهایی هستند که در ذهن خود به آنها می پردازید و تمام هواستان را معطوفشان می کنید . اگر ذهنتان از افکار ، بینش و ایده های مربوط به موفقیت ، شادی و خوش بینی آکنده باشد ، تمام تلاش های روزمره تحت تاثیر این تجربیات مثبت قرار خواهند گرفت و به بیان دیگر پاداش برخورداری از این تجربیات مثبت در تمامی فعالیت های روزانه تان متجلی خواهد شد .

 

* همواره بیش از آن چیزی که به شما پرداخت خواهد شد تلاش کنید  


پیامد دیگر قانون کاشت و برداشت همانی است که گاهی اوقات به آن " قانون جبران مضاعف  " می گوییم . بر اساس این قانون موفقیت های چشمگیر از آن کسانی است که عادت دارند همواره بیش از آن چیزی که دریافت می کنند ، تلاش کنند . آنها بسیار بیشتر از پاداش نهاییشان دست به عمل می زنند . آنها همواره در جستجوی فرصت هایی برای پا فراتر نهادن ار آرزوها و امیال قلبیشان هستند و چون همیشه بیش از حد مورد جبران قرار می گیرند ، همیشه هم از جانب مدیران یا مشتریانشان ارج گذاشته می شوند و در نهایت دستاوردهای مالیشان که نتیجه موفقیت های فردی است روز به روز بیشتر و بیشتر می شود .
 

* علت ها را به وجود بیاورید ، از معلول ها لذت ببرید  


یکی از مهمترین مسئولیت های شما در زندگی این است که خود و تلاش هایتان را بر اساس قانون عل و معلول ( و پیامدهای آن ) همسو کنید . بپذیرید که قانون علت و معلول یک قانون محتوم و تغییر ناپذیر است که همواره به نتیجه خواهد رسید ، چه کسی دنبال به ثمر نشستن آن باشد چه نباشد.  شما وظیفه دارید علت های سازگار با معلول هایی را که می خواهید در زندگی خود از وجود آنها بهره ببرید ، ایجاد کنید . با انجام این کار ، پاداش هایی را که عمیقا خواهان دسترسیشان هستید درک خواهید کرد و از آنها نهایت لذت را می برید .
  

 

پس برای دستیابی به هر چه که از صمیم قلب خواهانش هستید ، بیایید از همین امروز قانون تلافی را در تمامی عرصه های زندگیتان جاری سازید . این قانون بزرگ ترین راز موفقیت است . 

 

بریان تریسی / مرجان توکلی
مجله موفقیت شماره 178

 

 

 یادمان باشد : بیشتر وقت ها آنچه به نظر ما عادی می آید ، برای دیگران یک کشف جدید است . " مارسل بلیوو "  
  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سوگند جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 18:27

سلام خیلی عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد