موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

قانون شکست ناپذیر شماره 1 قانون علت و معلولی + تمرین عملی

 Unlimited Success !Health , Happiness, Wealth  

رخداد هر پدیده یا هر چیزی علتی دارد . برای هر اثری ، سببی ویژه وجود دارد . ارسطو معتقد است در جهانی که زندگی می کنیم قانون حکومت می کند ، نه شانس و تصادف .....

او گفت هر اثر علت یا علت های ویژه ای دارد . هر سبب ، علت و یا عمل یک نوع اثر دارد ، چه آنرا بتوانیم ببینیم یا نبینیم و چه آنرا دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم . این را قانون پدر بزرگ ، قانون آهنین تفکر غربی ، فلسفه غرب می گویند . پژوهش بی امان حقیقت ، برای روابط سببی بین پدیده ها ، منجر به رشد غرب در زمینه علوم ، تکنولوژی ، پزشکی ، فلسفه و حتی جنگ افزار به مدت بیش از 2000 سال شده است . امروزه این تمرکز باعث به وجود آمدن پیشرفت های تکنولوژیکی شده است و موجب تغییر شگفت انگیز جهان ما گردیده است .  


 

این قانون می گوید که موفقیت ، سلامتی ، شادکامی ، ثروت و کامیابی در تجارت همگی اثرات مستقیم و غیر مستقیم بر روی نتایج علل یا تلاش های ویژه هستند . این موضوع بدان معنی است که اگر بدانید دنبال کدام اثر یا نتیجه هستید ، احتمالا می توانید آنرا بدست آورید .شما می توانید روی افراد دیگری که به یک هدف مشخص دست پیدا کرده اند ، مطالعه کنید و همان کارهایی را که انجام داده اند ، انجام دهید و بتوانید همان نتایج را بدست آورید .

 

 

* موفقیت تصادفی نیست
موفقیت نه معجزه است و نه شانس و تصادف . هر چیزی که اتفاق می افتد دلیلی دارد ، چه خوب باشد و چه بد ، چه مثبت باشد و چه منفی . وقتی درباره آنچه که می خواهید شفاف باشید ، تنها کاری که لازم دارید کپی کردن و تقلید کردن از دیگرانی است که پیش از شما به آن هدف دست پیدا کرده اند و سرانجام همان نتایجی را به دست خواهید آورد که آنها به دست آورده اند .
مهمترین اصل موفقیت شخصی یا بازرگانی به همین سادگی است : شما همانی خواهید شد که اکثر اوقات در آن مورد فکر می کنید . برای شما چیزی اتفاق نمی افتد مگر آنکه درباره آن چه که برای شما اتفاق می افتد فکر کنید که تعیین کننده احساس و واکنش شما است . این دنیای بیرون شما نیست که محیط یا شرایط را به شما دیکته می کند ، بلکه دنیای درونی شماست که خالق شرایط زندگی شماست . 

 


 

* گزینه شما ، زندگی شما 

همواره در انتخاب کردن آزاد هستید . در درازمدت کسی نیست که شما را مجبور کند چگونه فکر کنید ، احساس کنید یا رفتار کنید . به جای آن ، احساسات ، عواطف و رفتارهای خود را با انتخاب روش تفکر خود در باره جهان اطرافتان و در باره آنچه برای شما اتفاق می افتد ، انتخاب کنید .  

  


افکار و احساسات شما همواره در حال تغییرند . آن ها به سرعت تحت تاثیر حوادث اطرافتان قرار می گیرند . مثلا ، وقتی یک خبر خوبی دریافت می کنید ، نگرش و گرایش شما فورا مشخص می شود و احساس مثبت بیش تری در مورد هر کس و هر چیز خواهید داشت . از طرف دیگر ، اگر به صورت غیر منتظره خبر بدی به شما بدهند ، ممکن است فورا افسرده ، غمگین ، عصبانی و بداخلاق شوید ، حتی اگر این خبر نادرست یا کم دقت باشد . روش تعبیر و تفسیر شما از این حادثه است که تعیین کننده عکس العمل شماست .  


* تمرین های عملی  ( روش کاربردی فوری این قانون )1- مهمترین بخش های زندگیتان ( خانواده ، بهداشت ، کار و وضعیت مالی )  خود را بررسی کنید و روابط علت و معلولی بین آنچه را که فکر می کنید ، می گویید ، احساس می کنید و انجام می دهید و نتایجی را که بدست می آورید ، مشاهده می کنید با خودتان صادق باشید .  

 


2- تجزیه و تحلیل کنید . واقعا چگونه در باره خودتان رد رابطه با نوع زندگی که دارید فکر می کنید ؟ کاملا صادق باشید . ببیند چگونه تفکراتتان در هر حوزه باعث ایجاد ، خلق و حفظ وضعیت اطرافتان می شوند . چه تغییراتی می توانید در طرز تفکرتان ایجاد کنید تا بتوانید بخش هایی از زندگی تان را بهبود بخشید .  

 

 

 بریان تریسی

ترجمه مهندس علی اکبر قاری نیت  

کتاب 100 قانون شکست ناپذیر موفقیت در کار و زندگی

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد