موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

سئوال از خود

 

 

آیا شما جرات سوال پرسیدن از خودتان را دارید ؟!
 

آیا می دانستید ما جواب همه سوال ها را درون خودمان داریم ؟!  بله به همین سادگی ...

با این وجود ، ما جرات این را نداریم که سئوال هایی روشن و قاطعانه از خود بپرسیم . سئوال هایی از قبیل : 
 

- چرا من موفق نمی شوم ؟!
- یعنی من از دیگران خنگ تر و نادان تر هستم  ؟؟

ما باید سوال هایی مانند نمونه های زیر از خودمان بپرسیم : 


- از همین امروز چه راه هایی را می توانم انتخاب کنم تا در مسیر موفقیت قرار بگیرم ؟
 

- آیا آمادگی لازم را دارم تا از همه روش ها و امکانات ( به طور صادقانه ) استفاده کنم تا به هدف هایم برسم ؟
 

- امروز با کدام شخص معتبری می توانم تماس بگیرم تا برای رسیدن به اهدافم کمکم کند ؟
 

- چه کتابی را بخوانم تا موجب پیشرفتم بشود ؟
 

- در کدام سمینار می توانم شرکت کنم ؟
 

- آیا واقعا تمام توانم را برای دستیابی به اهدافم به کار گرفته ام ؟
 

و باز هم پرسش های دیگر ، باز هم مشکل تر و صریح تر . مثل : 
 

- آیا یک دلیل خوب و محکم ( یعنی یک دلیل بی چون و چرا ) وجود دارد که من موفق نشوم ، موفقیتی که آرزویش را داشته ام و نیز شایستگی اش را هم دارم تا :
 

1- رویاهایم را عملی کنم ؛
2- به زودی شغل دلخواهم را بدست بیاورم ؛
3- درآمد خوب و رفا داشته باشم .
 

اگر دلایل جدی دارید و فکر می کنید لیاقت و استحقاق به دست آوردن این چیزها را ندارید ، خواهش می کنم بدون معطلی همه این دلیل ها را در یک صفحه خالی کاغذ بنویسید . از دقیق بودن و نوشتن تمام جزییات و موانعی که به ذهنتان می رسد فروگذاری نکنید . پس از انجام و اتمام این کار متوجه می شوید که دیگر هیچ کدام از این دلایل و موانع وجود جدی و ترسناکی نداشته و بی دوام می گردند و راهی پیش رویتان باز می شود که شما را به سمت موفقیتی درخشان هدایت می کند ، و خیلی سریعتر از حد تصورتان این اتفاق می افتد . 
 

بنابراین این دست و آن دست نکنید ! از خودتان سوال بپرسید ، سئوال های جدی ، محکم ، دقیق و سازنده !
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد