موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

موفقیت،نامحدود! .. سلامتی،شادی،ثروت

.: یه روزی ، یه جایی ، یه جوری ، یه کسی ، یه چیزی ... صبر داشته باش :.

قانون شکست ناپذیر شماره 4

تو یک آهنربای زنده هستی ، آدم ها ، موقعیت ها و محیط هایی را که همسو با تفکرات مسلط تو هستند همیشه جذب زندگی خودت خواهی کرد . این یکی از بزرگترین قانون هایی است که بیانگر بخش بزرگی از موفقیت و یا شکست در زندگی تجاری و شخصی هر کسیه . در مکاتب مصر در 3000 سال پیش از میلاد مسیح درباره جذب نوشته شده ، قانون جذب قانون قدرتمند ، همه گیر و نافذه که بر هر کاری که انجام بدی یا هر چیزی که بگی یا حتی فکر و یا احساس می کنی تاثیر داره .

 هرچیزی که توی زندگی داری به خاطر طرز تفکری که داشتی ، یا به علت شخصیتی که داشتی به خودت جب کرده ای تو می تونی زندگیت رو تغییر بدی برای اینکه می تونی طرز فکرت رو عوض کنی ، می تونی خودت رو عوض کنی حتما این ضرب المثل رو شنیدی که می گی " کند همجنس با همجنس پرواز         کبوتر با کبوتر باز با باز " .  

 

هر آنچه رو که می خوای، بدست میاری تفکرات خیلی قوی هستند و به عنوان نوعی انرژی روحی حساب میشه که با سرعت نور حرکت می کنند و اونقدر ظریف هستن که از هر مانعی عبور می کنن. یه مثال بارز که همه ما حداقل یکبار تجربش رو داشتیم اینه که وقتی داریم به کسی فکر می کنیم که در فاصله دوری از ما زندگی می کنه چند لحظه بعد بهتون تلفن می کنه . به همین راحتی  

 

محصولات ، فرایندها ، خدمات و روش کاری شرکت ها هستند که مجموعه کاملی از مشتری ها ، کارمندان ، فروشندگان مواد اولیه ، موسسات مالی و شرایطی را که هماهنگ با تفکر مسلط سازمان هستند جذب می کنند . هروقت که در سازمانی کارا بر وفق مراد نبود ، سریعترین راه برای ایجاد تغییرات آوردن شخص جدیدی است که بتواند طرز تفکر و احساس افراد را درباره خودشان و آنچه را که انجام می دهند تغییر دهد .  

 

ارزش های جدید ، دیدگاه های جدید ، استراتژی های جدید و سیاست های جدید در رابطه با مشتری ها و در رابطه با یکدیگر موجب تغییر سریع و شگفت آور می شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد